VIK - Saik

Vilken dag det har vart, jag var först ner på värmningen kl 11:00 och spanade in laget.
Helmersson är riktigt nära matchspel nu, var med i alla övningar idag och stannade kvar och körde extra efter värmningen också.

Efter värmingen så satt jag mig och njöt av en god lunch nere i restaurangen.
När jag håller på att avsluta lunchen så rullar 3 bussar med Leksingar in på Rocklundaområdet, usch fy blä!
Bara sleva i sig maten och dra hemåt innan man blev alltför illamående.


Matchen nu ikväll då? Vilken skridskoåkning, vilket slit, härligt att se VIK 10/11!
Hoppas verkligen denna kämparglöden kommer finnas mot lite sämre motstånd också.

Skönt att se JG i kassen, är riktigt lugnt när han är i sin målgård, men man blir lite nervös när han är ute med klubban, men det är väl tackvare Thalberg man fortfarande är skitnervös när målvakten skall ut bakom målet.

Bakåt ser det helt ok ut, hade hoppats att få se mer i offensiven av Flodqvist, dessvärre har han inte visat upp något speciellt.

Jag har känslan att han inte kommer få kontrakt, eftersom Lindh snart är på is och Helmersson är matchredo.


Framåt sliter vi på som sjutton, tänk att Fleury inte är riktigt 100% Kilholma inte heller är helt 100% och att Jonsson inte var med idag, samt att kanadickerna inte är helt 100% med dem stora rinkarna än.
Öberg är tillbaka i Vinter, och vi värvar under juluppehållet? VIK kommer bli ruggigt starka när det börjar dra ihop sig av serien!

Dessutom har vi bra junisar som kommer underifrån i Nilsson, Emmerdahl och Ljungh, det kan bli en rolig säsong detta!!

Kommentarer
Postat av: Mogge

Tja, vad händer med "mr x", är det avskrivet eller? Det händer ju inte mycket just nu!

2010-08-30 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0