KRIGARE!



Matchfakta


Skott:
VIK 34
Bofors 27


Poänggörare:
Markus Ljungh 1 mål, 1 ass
Fredrik Johansson 1mål, 1 ass
Damien Fleury 1 mål
Rasmus Sandström 1 mål
Jason Walters 1 mål
Kalle Olsson 1 ass
Tobias Forsberg 1 ass
Alexander Ribbenstrand 1 ass
Robin Nilsson 1 ass
Niclas Lundgren 1 ass
Juha Kiilholma 1 ass


Matchkommentar:

Vilken gedigen kämpaseger vi fick se idag.
Direkt från start gick VIK ut och satt hög press på Bofors som inte kom in i anfallzon på flera minuter.

Jag har ingen aning om vad A. Michel gjorde idag, men han bjöd inte på några säkra ingripanden iaf.

Måste fortsätta med att hylla Ljungh som gör en otroligt bra match.
Följande skrev jag för några dagar sen efter jag hade sett han på en träning.
"Framåt så kan jag inte sluta imponeras av Markus Ljungh som gör det riktigt bra på träningarna, idag vann han även den avslutande skridskotävlingen."

Tänker inte sitta och skriva kommentarer om alla spelare idag, det skulle ta för lång tid att hylla alla, men en spelare som gjorde det riktigt bra idag och ALLTID sliter i det tysta är Tobias Forsberg.

Sist men inte minst måste man ju imponeras av våra målvakter, idag var det Sperrle som fick stå och stod för en riktigt bra match, i Gustavsson så har vi ett otroligt sparkapital om Sperrle skulle få en formsvacka eller skada, detta lovar gott.

Och vem i helsike skall Lindh, Emmerdahl och Helmersson peta på backsidan när det ser ut som idag, det blir läktaren för dessa 3 herrar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0